Support

Sie erreichen unseren Supportdienst wie folgt:

  • E-mail: support@keyon.ch
  • Tel: +41 55 220 64 00

TeamViewer - Fernwartung und Remote Support

Wir haben die Möglichkeit, Sie rasch und sicher bei Software- oder Systemproblemen über TeamViewer zu unterstützen.

TeamViewer ist eine intuitiv bedienbare, schnelle und sichere Anwendung für Fernwartung und Remote-Support, welche Ihnen hier durch Keyon bereitgestellt wird. Ihr persönlicher Kontakt von Keyon wird Ihnen gerne die Einzelheiten erklären.


SafeNet Security Updates

Unter Security Updates finden Sie die neusten sicherheitsrelevanten Informationen zu allen SafeNet Produkten.

 

IBASEC3 - Services and Support

Keyon is a leading provider of services and solutions in the areas of IT security, software engineering, IT risk and compliance management.

In the IBASEC3 project, Keyon has a leadership role in the technical and organizational implementation of the security related IBASEC3 processes.

Keyon was responsible for the implementation of the IBASEC3 related security functionality in conjunction with the Luna SP hardware security module (HSM). As SafeNet’s premium partner Keyon is also responsible for the technical and logistical services in connection with the rollout of and support for the hardware components used in the IBASEC3 project.